fbpx

אוכל רטוב לכלבים

סוגי אוכל רטוב לכלבים וחתולים

אוכל רטוב לכלבים

מזון רטוב לחתולים

כל אדם המגדל כלב בביתו, כבר יודע לבטח, כי למזון הניתן לכלב בכל שלב בחייו יש השפעה רבה על בריאותו הכללית וכפועל יוצא מכך על אורח חייו וכמובן חיינו, אין ספק- בחירת אוכל לכלבים הינה הסוגייה הראשונה אליה נדרש כל מגדל כלב. מתוך מגוון הרב של סוגי אוכל שקיימים בשוק, ניתן למצוא אוכל רטוב לכלבים ואוכל יבש. ההבדלים בניהם הם רבים מבחינת מינרלים וויטמינים, אך כמובן שהמרכיב היותר חשוב הוא – ההבדל הכספי בין השניים. מזון יבש הוא זול יותר ביחס למזון רטוב, מכיוון שמזון רטוב מכיל יותר מים ומגיע בקופסאות שימורים קטנות.

 

היתרונות והחסרונות לאוכל יבש לכלבים

אוכל יבש הוא זול יותר ופופולרי, אך מכיל כמות קטנה של נוזלים לרוב כ – 8% מים. הוא מכיל לרוב בשר, דג, דגנים, וויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים החיוניים להתפתחותו הפיזית של הכלב. היתרונות הבולטים באוכל יבש הם: הקלות בהם ניתן להגיש אותו לכלב, הוא מריח טוב יחסית – גם כשהוא נמצא כמה ימים חשוף, ניתן לשמור על טריות האוכל לאורך זמן רב והוא טעים לכלבים. מנגד, ישנם כמה חסרונות באוכל יבש: הם אינם מתאימים לכל סוגי הכלבים, ישנם כלבים הרגישים למזון יבש או כלבים מבוגרים המתקשים ללעוס אותם.

היתרונות והחסרונות של אוכל רטוב לכלבים

אוכל רטוב לכלביםאוכל רטוב לכלבים נחשב יקר יותר ביחס לאוכל יבש והוא נחשב לטעים יותר עבור כלבים. אוכל רטוב מכיל לרוב עד 70% מים, אך לא ניתן לשמר אותו לאורך זמן רב. אוכל זה מתאים לכלבים בוגרים שאין באפשרותם ללעוס גרגרים וגם לגורים, אך יש המשתמשים באוכל רטוב כמעיין "חטיף" לכלב ומשלבים אותו מידי פעם לכלב עם המזון היבש. בכל מקרה אין ספק כי כלבים כדאי לברור טוב טוב את סוג המזון ומרכיביו שכן בכל הנוגע לכלבים עם רגישויות מסויימות או שאינם בקו הבריאות יותר כדאי לבדוק את האפשרות לתת אוכל היפואלרגני לכלבים המכיל מוצרים "נקיים" שעברו יותר בקרה ומתאימים לקיבה רגישה שלא מעט כלבים סובלים ממנה.

אם הנכם בוחרים אוכל רטוב לכלבים, יש צורך לשים לב היטב על מותג מזון רטוב מוכח ומרכיביו, ולוודא כי הוא מכיל מינרלים וויטמינים חיוניים להתפתחות הכלב ואף יש להתאים את האוכל על פי גילו של הכלב, משקלו וגזעו. אוכל רטוב מגיע בקופסאות שימורים קטנות או גדולות ויש לשמור עליהם במקום מוצל ויבש. במידה והנכם מתלבטים איזה אוכל לתת לכלב שלכם, תוכלו להתייעץ עם וטרינר או עם צוות עובדי החנות.

למזון רטוב לכלבים אצלנו בחנות: לחץ כאן

למזון רטוב לחתולים אצלנו בחנות: לחץ כאן

לנוחיותכם ניתן ליצור קשר – Email : [email protected]  |  Facebook  |  Instagram  |  Tel : 08-9355800

שתף דף זה


הוספת פריט זה לסל קניות:

דילוג לתוכן