fbpx

חול מתגבש לחתולים

חול לחתולים לקניה

חול מתגבש לחתולים

חול לחתולים

חתולים הנמצאים בטבע, עושים את צרכיהם בחול, לכן כאשר מגדלים חתולים, יש צורך לרכוש להם ארגז חול שירגישו ממש כמו בטבע. ארגז חול הוא ללא ספק פתרון מצוין עבור החתול ועבור בעליו, שכך אין צורך להוציא את החתול כמה פעמים ביום לסיבוב. חול מתגבש לחתולים, או כל סוג אחר של חול, ניתן כיום למצוא בקלות בחנויות המספקות ציוד לחיות מחמד.

אנשים רבים, בעיקר אלה שפעם ראשונה מכניסים חתול לביתכם, אינם יודעים איזה סוג חול מתגבש לחתולים לבחור, הרי קיימים בשוק סוגים שונים באיכויות שונות, במאמר זה נבחן את סוגי החולות הקיימים בשוק.

 

חול מתגבש לחתולי בית

חול מתגבש לחתולים, קנדה, פרקטיקט, סניקט
מותגי חול מתגבש לחתולים

חול מתגבש זה הוא הפופולרי ביותר בארץ ובעולם והוא נראה כמעיין כדורים קטנים בגודל אחיד. החול נקרא כך, כי הוא למעשה מגבש את השתן של החתול וכך הוא יוצר גוש אותו ניתן להרים מידי יום עם כף מיוחדת ולהשליך לפח. כמובן שאת הצואה ניתן גם להרים עם כף להשליך מידי יום לפח אשפה. חול מתגבש מומלץ להחליף כל תקופה של חודש לפחות, אך אם מדובר בבית בו ישנם כמה חתולים, מומלץ להחליף את החול לעיתים קרובות יותר, מאחר והוא נעשה גושני וכבר אינו יעיל. חול זה הינו יקר יחסית לסוגים אחרים, אך הוא יעיל יותר ונשמר לאורך זמן רב.

חול לחתולים שאינו מתגבש

חול לחתולים זה, הוא הפשוט והזול ביותר שקיים בשוק וצבעו אפור בהיר. חול זה אינו מתגבש, לכן יש צורך להחליפו בתדירות גבוהה יותר ביחס לחול מתגבש לחתולים. את חול זה, יש להחליף לפחות כל שלושה ימים ולרוקן את הצרכים מידי יום מהארגז. לגבי הריח שמותיר השתן והצואה, תוכלו לרסס מטהר אוויר מיוחד שמטהר את הריח.

 

חול קריסטל לחתולים

3 אריזות חול קריסטל לחתולים
סוגי חול קריסטל לחתולים ובעלי חיים

חול קריסטל לחתולים, הוא הפיתוח האחרון בתחום זה והוא פופולרי ובעל תחלופה גבוהה יותר ביחס לשאר הסוגים. החול עצמו נראה כמעיין קריסטלים קטנים והוא אינו מתגבש במגע עם שתן, אלה הקריסטלים סופגים את השתן של החתול עד שתזרקו אותו. החול קריסטל כמובן מנטרל את ריח הצואה והשתן עד שתחליפו את החול ותזרקו את הישן. את מוצר זה תוכלו לרכוש בדרך כלל גם בחנויות אוכל לכלבים. חשוב מאוד שלא לשכוח להחליפו באופן תדיר כדי להימנע מריח רע באזור.

סוגי חול מתגבש לקניה בחנות

שתף דף זה


הוספת פריט זה לסל קניות:

דילוג לתוכן