fbpx

מתקני גירוד לחתולים

חתול בריטי ישן על מתקן גירוד

מתקני גירוד לחתולים

אנשים רבים המגדלים בביתם חתול או חתולה, התרגלו לעניין שלחתול יש פינה מיוחדת משלו. לרוב חתולים אוהבים להתגרד על הספה או על המיטה או שהם מתגרדים על רהיטים ועם הזמן הם הורסים אותם בעזרת הציפורניים החדות שלהם. על מנת שהחתול המתוק שלכם לא יהרוס לכם את הריהוט בבית, תוכלו לרכוש לו מתקני גירוד לחתולים ייחודיים למטרות אלו. את המתקנים ניתן למצוא בגדלים וצבעים שונים ולהציבם בכל פינה בביתכם.

חתול מגרד חבל במתקן גירוד
חתול משחיז ציפורנים במתקן גירוד

מגוון רב של מתקני גירוד מרהיבים לחתולים

מתקני גירוד לחתולים, נעשו פופולריים בשנים האחרונות, וניתן לראות שלל דוגמאות בגדלים רבים המעוצבים על ידי אומנים מיוחדים המעצבים את מתקנים אלו בקפידה, על מנת שלחתול שלכם יהיה נוח וכיף בעת שהותו בביתכם. ישנם מתקני גירוד קטנים אותם ניתן להציב בכל פינה בבית וישנם מתקנים גירוד גדולים שיכולים להגיע כמעט עד מטר וחצי ואפילו שתי מטר. מתקנים אלו, כוללים בתי מסתור ולינה שחתולים כל כך אוהבים ללון בלילה או להסתתר בביטחון ובנוחות רבה, לעיתים בית המסתור מהווה תחליף נחמד של מיטות לחתולים.

מהן הסיבות שהחתול שלכם אוהב להתגרד במתקן גירוד?

חתולים יושבים על מתקן גירוד גדול
חתולים רובצים על מתקן גירוד ענק

הסיבות לכך הן רבות, והעיקרית בניהם היא שחתול אוהב לסמן טריטוריה משלו ומאפשר לו להשאיר במתקן זה את ריחו. מעבר לכך, ציפורני החתול, הם החלק החשוב ביותר בגופו ועוזר לו להישרדות בחייו, הוא יכול בעזרת הציפורניים להגן על עצמו מפני אויבים, לטפס ולבצע מגוון פעולות, לכן חשוב לחתול לשמור היטב על ציפורניו ועל הזרועות המפעילות את הציפורניים, מסיבה זאת, חשוב לחתול להעזר במתקני גירוד לחתולים ולשמור על ציפורניו.

מתקני גירוד לחתולים מספקים לחתול ביטחון מלא

חתול נח על מתקן גירוד גדול
חתול רובץ על מתקן הגירוד שלו

מעבר לכך שחתול מסמן טריטוריה משלו על המתקן, מתקן הגירוד תורם רבות לביטחונו האישי של החתול והמתקן מאפשר לו לחזק את ציפורניו ללא הפרעה וללא שום פחד. חתול שלא תינתן לא האופציה להגן על ציפורניו ולשייף אותן, הוא גם עלול לחוש אי ביטחון שיכול להתבטא בבעיות התנהגות ואומללות וגם יוכל בקלות להרוס לכם רהיטים בביתכם על ידי שיוף של הציפורניים ברהיטי עץ בביתכם, לכן טוב תעשו אם תרכשו לו מתקן גירוד עם חבל שכזה ותתנו לו נוחות מרבית בביתכם.

 

 

 

לנוחיותכם ניתן ליצור קשר – Email : [email protected]  |  WhatsApp : 089355855  |  Facebook  |  Instagram  |  Tel : 08-9355800

שתף דף זה


הוספת פריט זה לסל קניות:

דילוג לתוכן