fbpx

אוכל לחתולים

אוכל לחתולים ברחובות

אוכל לחתולים

אנשים רבים מגדלים בביתם חתולים, החתול הוא טורף (קרניבור), ולכן ניזון מבשר, יחד עם זאת ניתן להרגיל אותו גם למזונות נוספים ומגוונים. כאשר מגדלים גור חתולים ניתן לשלב מזונות מגוונים ולהקנות לו הרגליים תזונתיים מגיל צעיר, אך כאשר מדובר בחתול בוגר שינוי ההרגלים עלול לקחת זמן רב יותר ולא תמיד מתאפשר. במידה והנכם מגדלים גור, תוכלו בקלות להקנות לו הרגלים תזונתיים ולגוון לו את המזון. אך במידה והנכם לוקחים חתול בוגר, תוכלו להקנות לו הרגלי אכילה ולאט לאט לגרום לו לאכול מאכלים נוספים.

מוצרים נבחרים – אוכל לחתולים במחיר מיוחד! למגוון המזונות לחץ כאן

איך בוחרים אוכל איכותי לגורי חתולים?

חנות חיות ברחובותבמידה והינכם מגדלים גור חתולים, כשם שעליכם לקנות לו קולר לחתול במידה המתאימה לו, עליכם לרכוש אוכל מיוחד המיועד לגורים, מזון זה מכיל וויטמינים ומינרלים המסייעים להתפחתו של החתול. בטרם אתם רוכשים מזון לגורי חתולים, דעו כי הוא צריך אוכל המכיל אחוז גבוה של חלבון על מנת שיגדל באופן תקין. על מנת לרכוש לגור אוכל איכותי, תוכלו לגשת לחנות לחיות מחמד באזור מגוריכם ולהתייעץ עם עובד החנות שימליץ לכם על אוכל מיוחד המתאים בקפידה לגור שלכם וגם ינחה אתכם כמה פעמים ביום הוא זקוק לאוכל ואיזו כמות מומלצת עבורו.

כאשר אתם בוחרים אוכל לחתולים, יש להתאים את סוג המזון לגזע החתול, לגודלו ולהתפתחות הפיזית שלו. כיום ניתן למצוא אוכל המתאים לגורים ואוכל לבוגרים, אך כמובן שניתן להתייעץ עם בעלי מקצוע מומחים בתחום שיתאימו לכם את המזון הטוב ביותר עבור החתול שלכם. כמו כן, במידה והחתול חולה, ניתן לרכוש לו באופן חד פעמי אוכל לחתולים המכיל וויטמינים ומרכיבים תזונתיים איכותיים כדי שאלה יסייעו לו להחלים, אך כמובן שמומלץ להתייעץ עם וטרינר.

האם ניתן לתת לחתול תוספת חלבון מעבר לאוכל הקיים?

התשובה היא  בהחלט – כן. בעיקר גורים קטנים, זקוקים להמון חלבון על מנת לגדול בצורה תקינה ובריאה, לכן מומלץ לתת להם במשך היום אוכל המכיל חלבון או תוספי תזונה. המזונות שניתן לשלב עם אוכל לחתולים הם – כל סוגי הגבינות, בשר, ביצים ודגים. חתולים אוהבים מאוד את מזונות אלו והם יכולים לקבל דרכם תוספת חלבון שתתרום להתפתחותם התקינה. כמו כן, תוכלו לשלב תוספי תזונה לחתולים המכילים וויטמינים חיוניים להם זקוקים החתולים שלכם.

לנוחיותכם ניתן ליצור קשר – Email : [email protected]  |  Facebook  |  Instagram  |  Tel : 08-9355800

שתף דף זה


הוספת פריט זה לסל קניות:

דילוג לתוכן