נוטרי וט, טיפות עיניים לכלב לחיטוי וניקוי עדין של הרקמות, 118 מ"ל – Nutri Vet, Eye Rinse

69.00

הנוזל לשטיפת עיניים לכלבים של נוטרי וט מהווה פיתרון סטרילי, לא מגרה, אשר מחטא בעדינות את העין והרקמות סביבה ונועד להקל במקרים של אי-נוחות ולשלוט בגירויים הנגרמים כתוצאה מהפרשות יבשות, גוף זר, אבק או כל גורם מגה אחר. בנוסף התכשיר עוזר להסיר את כתמי הדמעות ואף למנוע את היווצרותם.
העין הינה איבר חישה מורכב ועדין, פגיע לפציעות ומחלות. למעשה, 40% מתוך 130 מיליון חיות המחמד בארה"ב סובלות מפגיעה בתפקוד הראיה עקב קטרקט, טרשת גרעינית או סינדרום העין היבשה. בנוסף קיימים גורמים יומיומיים אשר יכולים לשרוט את העין תוך כדי טיול ברחוב מפיח ואבק, חול במהלך משחק בגינה ואף משב רוח- עלולים,ללא ידיעתנו, לגרום לפציעה. חשוב ביותר לשמור על עיניי הכלב נקיות וללא שיירים מזיקים.
התמיסה נאגרת ומגנה על גלגל העין בדחיסות זהה לדמעות טבעיות. שטיפה עדינה על בסיס קבוע מסירה בבטחה חלקיקים זרים ומסירה כתמים בנוסף להפחתת דלקת וגירוי מקומי. הנוזל פותח במיוחד על מנת לשמור את העין וסביבתה נקיים ובריאים, במיוחד בקרב כלבים עם נטייה להפרשות וכתמי דמעות. מומלץ להשתמש בנוזל השטיפה לפני הרחצה.

אריזה: 118 מ"ל.

מיוצר בארה"ב.

קישור לאתר יצרן

תיאור

מרכיב עיקרי: חומצה בורית – תמיסה הנמצאת בשימוש לעיתים קרובות לשטיפת העין על מנת לחטא ולהסיר גורמים זרים בבני אדם. יעילה מאוד נגד זיהומים, גירויים כתוצאה מחלקיקים זרים בעין או כתוצאה משימוש בעדשות מגע ואף בחשיפה לזיהום אוויר. היא יוצרת סביבה עויינת לחיידקים ובקטריות ובנוסף מחטאה ומרגיעה את העיניים עצמן.

רכיבים: חומצת בורית, מים מסוננים, נתרן בוראט ונתרן כלוריד.

שימוש: הסר עודפי חומר מזוויות העיניים, יש למרוח 2-3 טיפות בכל עין. לעיניים מגורות, מרחו מספר טיפות בעין לניקוי ורענון. השתמש במספר טיפות מדי יום כדי להפחית את הגירוי.

מידע נוסף

מותגים

נוטרי וט – Nutri-Vet

משלוחים לכל חלקי הארץ.

  • משלוח חינם יוענק ברכישה מעל 200 ₪ – בטווח שבין רחובות - רמלה - באר יעקב - נס ציונה.
  • משלוח חינם יוענק ברכישה מעל 250 ₪ – לראשון לציון.
  • משלוח חינם יוענק ברכישה מעל 300 ₪ – באיזורים שבין גן יבנה ועד כפר סבא.
  • משלוחים שמעבר לאיזורים המצויינים או עם גישה מוגבלת, יחויבו בעלות של 29 שקלים ולפעמים ויבוצעו בעזרת חברת שליחויות בזמן אספקה של עד 3-5 ימי עסקים.
  • סכום המשלוח יוצג אוטומטית בזמן הקניה ברגע שבוחרים את העיר וכתובת הרחוב שאליה רוצים להזמין את המשלוח.
  • מוצרים שבמבצע מוגבלים ליחידה אחת לכל קניה.
  • לקוחות שקנו באתר ולא נצליח ליצור עמם קשר לאישור קניה ותיאום הגעת שליח (מספר טלפון שגוי, כתובת מייל שגויה) ההזמנה תבוטל.

*באיזורים צפופים עם בעיות של חניה אנו נתקלים בעיכובים רבים בחלוקת המשלוחים, אם יש באפשרותכם לעזור ולכוון אותנו למקום חניה זמני בסמוך לדירה שלכם בבקשה ציינו זאת בהערות, תודה.

כמה זמן יקח למוצר שהזמנתי להגיע?

  • צוות "ערן וחיות אחרות" עושה כל מאמץ להוציא את ההזמנה כבר ברגע שהיא מתקבלת. נציג מהחנות יצור קשר עם הלקוח לאחר ביצוע הזמנה באתר, לוודא ולתאם את זמן קבלת המוצרים, זמן האספקה למוצר מרגע קבלת הזמנה הוא עד 3-5 ימי עסקים, הזמנה שבוצעה בימים א'-ה' החל מהשעה 15:00 תחשב כאילו בוצעה ביום שלמחרת.
  • במקרים שבהם אחד מהמוצרים חסר במלאי, או מוצר שצריך להזמין מראש יתכן שמשלוח יתעכב ויקח עד 5 ימי עסקים, כמובן שהלקוח יעודכן לגבי כל עיכוב או בעיה בזמן הגעת המשלוח.